reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jakub Húserka

Jakub Húserka

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent medzinárodných vzťahov. Veľký romantik a optimista. Zoznam autorových rubrík:  Ja a školaSúkromnéNezaradené

reklama

Ja a škola

chelsea čo sa deje????

Jakub Húserka

chelsea čo sa deje????

Na dnešný zápas som sa tešil. Našiel som si čas popri učení. No, pocit zo zápasu a jeho priebeh mi pokazil náladu. Čo sa deje?????

  • 4. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 325x
  • 0
list ruštine

Jakub Húserka

list ruštine

Moja milá ruština  Moja milá ruština viem že som sa ťa chcel vždy učiť. Obdivoval som ťa. A tesil sa na prvé vyslovenie azbuky tak ako sa pes teší keď ho škrabkáte za uchom.

  • 4. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 436x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu